Monday, December 12, 2011

What do you see in a horse's eyes?

When I look at you, deep into your eyes
I see the sky, full of stars.
Into a dream world.
Into the infinitely great universe.
No needs, no danger
only joy there.
No bother, no pain
only happiness everywhere.
There is never loneliness, but the silence of a friend.
Where the peace of my mind lies well-preserved
in your eyes
Nothing gives more happiness when you look at me.
Camera: Nikon D3100 Lens: Tamron AF 70-300 Photgrapher: StineE Date: 07.12.2011 Horse: Lykke Tove

3 comments:

  1. Vakkert og stemningsfullt =)
    Her er vi nordmenn, ja .. vinter og tjukk pels + kraftig hest.

    ReplyDelete
  2. Et nydelig dikt som beskriver hvordan jeg - og sikkert mange andre - føler det i forhold til de mest godeste, vakreste, tryggeste, beste skapningene jeg vet om som finnes; nemlig hester. <3

    ReplyDelete
  3. Så fine bilder du har! På dette bildet synes jeg du hadde fått frem en god stemning, pga det fine lyset. Fin blogg!

    ReplyDelete

I am happy for all the comments and I will visit your blog. Come with criticism, positive and negative, about the images or poems.
All sv / answer comments from your blogs will be deleted.

Jeg blir glad for alle kommentarer og jeg vil legge igjen et besøk på bloggen din. Kom gjerne med kritikk, positiv og negativ, om bildene eller diktene.
Alle sv/svar-kommentarer fra deres blogger vil bli slettet.